تبلیغات
اخبار بازی ها و کنسول های مدرن

اخبار بازی ها و کنسول های مدرن
اخبار بازی هاو کنسول های مدرن(ps3,xbox360,pc,willU,nintendo ds,pc vita)
قالب وبلاگ
جدیدترین عناوین
نظر سنجی
شما از چه بازی های خوشتان می آید؟








لینک های مفید

کمپانی Square Enix را باید به عنوان سلطان بازی های نقش آفرینی ژاپنی دانست، اما در این چند سال گذشته، بازی های تولید شده توسط آن ها زمان بسیار طولانی ای را برای ساخت متحمل شدند و در نهایت نیز نتوانستند بازیکنان را به شکل کامل راضی کنند. مدت زمان طولانی ساخت Final Fantasy XIII هم باعث شده که این سری از بازی ها از مسیر خودشان خارج شود. این موضوعی است که خود Square Enix به آن اشاره می کند. آن ها می گویند، درست است که بازی فروش خوبی داشته، اما هزینه ساخت آن بسیار زیاد بوده و همین موضوع باعث شده که فروش این بازی کمک زیادی به رفع هزینه های آن نکند.

آقای موتومو توریاما (Motomu Toriyama) که کارگردان Final Fantasy XIII و Final Fantasy XIII-2 بوده، به این موضوع اشاره می کند که: "ساخت این دو بازی زمان زیادی را به خودش اختصاص داد. کار طراحی گرافیک بازی بسیار سخت بود و بیش از 200 نفر در این قسمت کار می کردند که 180 نفر آن ها طراح، 30 نفر برنامه نویس و 36 نفر هم Game Designer بازی بوده اند." او در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره می کند که: "با داشتن یک تیم بسیار بزرگ، نمی توانید از زمانی که تیم در اختیار دارد، به خوبی استفاده کنید. اینکه بتوانید با تمام افرادی که سازنده بازی هستند، ارتباط برقرار کنید، بسیار سخت است." کمپانی Square از داستان بازی برای شکل دادن مراحل آغاز ساخت آن استفاده می کند، اما این موضوع در زمان ساخت بازی تغییر می کند و نگه داشتن این افراد در کنار هم نیز باز هم شرایط را تغییر می دهد.

توریاما می گوید: "ما تصمیم گرفتیم کار ساخت بازی را به شکل دیگری دنبال کنیم که داستان بازی در آن نقش نداشته باشد. چون پروژه بسیار بزرگ بود و باید آن را بسیار مخفی نگه می داشتیم، باعث شد که تسترها در زمان های بسیار کمی بازی را مشاهده کنند. ما چیزهای زیادی شنیدیم که بازی دارای مشکلات زیادی بوده و به همین دلیل تصیم گرفتیم که Final Fantasy XIII-2 را بسازیم. ما در ساخت این بازی کاری کردیم که پروژه ها به صورت ماهانه بررسی شوند و در هر ماه مسئولیت های جدید داده شوند تا بتوان به چیزهایی که نیاز داریم، برسیم و آن ها را درست کنیم. همچنین مجبور بودیم که از تکنولوژی های غربی استفاده کنیم.

ما از حضور در مراسم GDC خیلی چیزها یاد گرفتیم. همچنین بچه های Eidos که دیگر به بخشی از Square تبدیل شده اند هم کمک زیادی به ما کردند. ما در ساخت این بازی به این موضوع فکر می کردیم که نمی خواهیم دیگر محیط های بسیار بزرگی خلق کنیم. ما افراد سازنده زیادی در Square Enix داشتیم، اما برای ساخت بازی هایی با محیط های بزرگ مجبور می شدیم که از نیروهای خارجی بیشتر استفاده کنیم که هم هزینه و هم زمان بیشتری را به خودش اختصاص می داد. روش کاری ماهانه هم باعث می شود که هر ماه به نیازهایمان پی ببریم و بتوانیم به خوبی آن ها را برای نیروهای خارجی مطرح کنیم که آن ها بتوانند چیز خوبی در اختیار ما قرار بدهند.

البته کار اصلی را با هسته اصلی انجام می دادیم و آن ها برنامه ریزی می کردند و چیزهای لازم را می ساختند." آقای توریاما می گوید که هنوز فکر می کند بازی Final Fantasy XIII-2 می توانست بهتر باشد. او می گوید: "من این احساس را دارم که ما باید زمان بیشتری را صرف ساخت بازی می کردیم تا بازیکنان لذت بیشتری ببرند. ما به FFXIII-2 چیزهای زیادی اضافه کردیم، اما هنوز جا داشت که چیزهای بیشتری به بازی اضافه کنیم." آقای توریاما به این موضوع نیز اشاره کرد که بازی در آسیا بسیار موفق ظاهر شد. منظور او از آسیا، تنها ژاپن نبوده و FFXIII-2 در چین و کره هم بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. بازی Final Fantasy XIII بیش از 350 هزار نسخه در آسیا فروش داشته و بازی Final Fantasy XIII-2 هم فروشی بیش از 200 هزار نسخه داشته است. توریاما می گوید که این آمار شاید در مقایسه با سایر بازی های معمولی در غرب چندان بالا نباشد، اما با در نظرگرفتن میزان بازیکنان شرقی، این رقم بسیار خوب بوده است. البته بر اساس گفته های توریاما فروش این بازی در آسیا بسیار مطلوب تر از اروپا و آمریکا بوده است.




طبقه بندی: اخبار بازی ها، اخبار بازی های ps3، نقد و بررسی بازی ها، تصاویر بازی ها،
[ چهارشنبه 28 تیر 1391 ] [ 09:11 ق.ظ ] [ rezab2 ]
.: Weblog Themes By GamezModern :.

درباره وبلاگ

سلام.من رضا سیدی هستم.امیدوارم از مطالبی که براتون می گذارم خوشتون بیاد.اگه درخواستی داشتید در قسمت نظرات بنویسید.با تشکر
مدیر وبلاگ:رضا سیدی
موضوعات
فروش بک لینک طراحی سایت