تبلیغات
اخبار بازی ها و کنسول های مدرن

اخبار بازی ها و کنسول های مدرن
اخبار بازی هاو کنسول های مدرن(ps3,xbox360,pc,willU,nintendo ds,pc vita)
قالب وبلاگ
جدیدترین عناوین
نظر سنجی
شما از چه بازی های خوشتان می آید؟








لینک های مفید

سایت OPM به تازگی مصاحبه ای را با آقای جف اوکانل (Jeff O’Connell) که تهیه کننده بازی Sleeping Dogs است، انجام داده که نظر شما را به آن جلب می کنیم. در این مصاحبه درباره مشکلات ساخت این بازی، از جمله واگذاری آن از سوی Activision و جمع آوری تیم جدید توسط Square Enix صحبت شده است.

OPM: بعد از یک سکوت طولانی فکر می کنید که سرانجام می توانید قسمت هایی از این بازی را به نمایش دربیاورید؟

اوکانل: ما همیشه به بازی خودمان افتخار می کنیم و اکنون آماده هستیم که هنگ کنگ را به شکلی که در این بازی ساخته ایم، به نمایش دربیاوریم. خود کمپانی Square Enix نیز روی این پروژه بسیار ایمان دارد.

OPM: شما از همان روز اول در ساخت بازی دخالت داشتید. برای ما بگویید که مراحل ساخت از آن روز چگونه پیشرفت و تغییر کرد؟

اوکانل: من مدت زیادی است که روی این بازی کار می کنم. ما همیشه یک هسته اصلی بسیار متعهد به بازی داشتیم. این اولین بازی Open-World است که در هنگ کنگ قرار دارد و ما هم می خواستیم حس خوبی از این سبک را در شهر هنگ کنگ به نمایش دربیاوریم. شما یک پلیس مخفی هستید و بازی هم قسمت های جالب توجهی دارد که قطعاً افراد بزرگسال از آن لذت می برند. ما همیشه در ساخت این بازی با چالش روبرو بودیم، اما در سال گذشته، بزرگترین چالش ما کار با Square Enix بود. آن ها بسیار از ما پشتیبانی کردند و تجربه فوق العاده آن ها به ما کمک زیادی کرد.

OPM: ساخت یک بازی بزرگ در این روزها کار سریعی نیست. شما چگونه با تغییر ناشر و مشکلات پیش آمده، همچنان بازی را می سازید؟

اوکانل: این اتفاق واقعاً سخت بود. مخصوصاً زمانی که یک تیم بزرگ هستید و مدت زیادی است که با هم کار می کنید. اما چیزی که قدرت این پروژه را نشان می داد، این بود که افراد دیگری از پروژه های دیگر به تیم ما آمدند و به Square Enix محلق شدند. فکر می کنم که وقتی مردم بازی را امتحان کنند، بگویند که این بازی بسیار خوب از کار درآمده است.

OPM: این بازی از دست Activision رها شد، چه چیزی باعث شد که این اتفاق بیفتد؟ آیا بعداً سعی کردید که ثابت کنید این کار اشتباه بوده؟

اوکانل: مهم این است که بازی در حال ساخت است و قرار است به دست مردم برسد. من اطمینان دارم که وقتی این بازی وارد بازار می شود، همه به ساخته ما افتخار می کنند.

OPM: مبارزه در سبک Open-World با سایر بازی ها بسیار سخت است. شما چگونه سعی کردید در این سبک خوب ظاهر شوید؟ Arkham City نشان داد که واقعاً یک بازی بسیار خوب است...

اوکانل: ما کارمان را به خوبی انجام دادیم. چرا که ساخت یک بازی Open-World بسیار چالش برانگیز است و باعث می شود که ما بتوانیم چند مکانیزم مختلف را در کنار هم قرار دهیم. همین موضوع باعث میشود که کار در این سبک بسیار سخت باشد، اما زمانی که تصمیم گرفتیم بازی در هنگ کنگ باشد، می دانستیم که مبارزه های بازی باید بسیار عالی باشند. شما نمی توانید در شهر بروس لی (Bruce Lee) مبارزه های بدی را طراحی کنید. طراح بازی ما آقای مایل اسکوپا (Mile Skupa) روی بازی Bully کار کرده که آن هم یک بازی Open-World بود و مبارزه های خوبی داشت. ما از دانش او برای ساخت بهتر این قسمت استفاده کردیم. او با کسانی کار کرده که در بازی های Open-World سیستم تیراندازی و رانندگی بسیار خوبی طراحی می کنند. ما هم سیستمی در بازی طراحی کردیم تا شما احساس کنید که قهرمان هنگ کنگ هستید.




طبقه بندی: اخبار بازی ها، اخبار بازی های pc، اخبار بازی های xbox360، اخبار بازی های ps3، نقد و بررسی بازی ها، پیش نمایش بازی ها، مصاحبه با نویسندگان و سازندگان بازی ها، تصاویر بازی ها،
[ دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ] [ 04:21 ب.ظ ] [ rezab2 ]
.: Weblog Themes By GamezModern :.

درباره وبلاگ

سلام.من رضا سیدی هستم.امیدوارم از مطالبی که براتون می گذارم خوشتون بیاد.اگه درخواستی داشتید در قسمت نظرات بنویسید.با تشکر
مدیر وبلاگ:رضا سیدی
موضوعات
فروش بک لینک طراحی سایت