تبلیغات
اخبار بازی ها و کنسول های مدرن

اخبار بازی ها و کنسول های مدرن
اخبار بازی هاو کنسول های مدرن(ps3,xbox360,pc,willU,nintendo ds,pc vita)
قالب وبلاگ
جدیدترین عناوین
نظر سنجی
شما از چه بازی های خوشتان می آید؟








لینک های مفید

سایت Gameinformer مصاحبه ای را با آقای کریستین اسونسون (Christian Svensson) که مدیر برنامه ریزی و بازاریابی کمپانی Capacom است، انجام داده که در آن درباره بازی Resident Evil 6 و سایر عنوان های این کمپانی برای سال 2012 صحبت شده است.

 

GI: آیا می توانید درباره زمان معرفی بازی RE6 صحبت کنید؟ به نظر می رسد که برای معرفی این بازی، عنوان های Revelations و Operation Raccoon City را نادیده گرفتید.

اسونسون: زمانی بازی را معرفی کردیم که کسی انتظار آن را نداشت. همه به فکر بازی های Revelations و Operation Raccoon City بودند. تهیه کننده این بازی نیز به ما برای معرفی آن کمک زیادی کردند. به نظر من زمان معرفی این بازی واقعاً خوب بوده، چرا که پیش خریدهای این بازی از هم اکنون بسیار عالی و غیر قابل پیش بینی بوده اند.

GI: تریلر منتشر شده از Resident Evil 6 بازیکنان قدیمی و جدید این سری از بازی ها را به سمت خودش جذب کرده است. Sega هم همین کار را با سری بازی های Sonic انجام داد و کاری کرد که هر دو گروه بازیکنان به این بازی علاقه مند شوند. چه حسی دارد که بزرگترین بازی Capcom را به این صورت تقسیم می کنید؟

اسونسون: به نظر من بازی Revelations کار بزرگی را انجام داد و باعث شد که بازیکنان جدید و قدیمی به راحتی با RE6 ارتباط برقرار کنند. هنوز المان های کلاسیک در این بازی دیده می شوند. در حال حاضر نمی توانم درباره این بازی صحبت کنم، چون ما خلاقیت های زیادی را برای این بازی انجام داده ایم.

GI: از آنجایی که این بازی قرار است بزرگترین بازی Capcom شود، به نظر می رسد که این نسخه یکی از بزرگترین نسخه های این سری باشد و شما نیز بازاریابی بزرگی را برای این بازی انجام داده اید.

اسونسون: برنامه این است که این عنوان بزرگترین نسخه از سری بازی های RE باشد. ما قصد نداریم الکی این بازی را خلق کنیم.

GI: دموی قابل بازی RE6 قرار است در بازی Dragon’s Dogma قرار بگیرد. آیا این کار برای این صورت گرفت که نظرها را به سمت بازی Dragon’s Dogma جلب کنید؟

اسونسون: ما چند ماه تا عرضه این بازی فاصله داریم و زمان کافی برای این موضوع نیز در اختیار داریم که نظرها را به سمت آن جلب کنیم. قطعاً عرضه دموی قابل بازی RE یکی از این کارها بوده است. امیدوار هستیم که بتوانیم برخی از طرفداران RE6 را وادار کنیم تا بازی DD را تجربه کنند. این استراتژی قبلاً در بازی های دیگری نیز جواب داده است.

GI: بازی Asura’s Wrath بیش از 36 هزار نسخه در آمریکا فروش داشته است. این موضوع را چگونه دیدید؟

اسونسون: دقیقاً ما انتظار چنین فروشی را از این بازی داشتیم. می دانستیم که فضای بازی ژاپنی است و به انیمه شباهت دارد. به همین دلیل می دانستیم که این بازی در آمریکا با این فروش مواجه می شود. ما از قبل بازار را بررسی و کاربران خود را در آمریکا شناسایی کرده بودیم.

GI: بازی Kickstarter که از سوی Double Fine عرضه شده، شباهت زیادی به بازی Mega Man Legends 3 دارد. بازی ای که به بازیکنان اجازه می دهد کارهای بسیار جالبی در آن انجام دهند.

اسونسون: من برای تیم شیفر (Tim Schafer) بسیار خوشحالم. بازی بسیار خوبی ساخته و آن ها واقعاً لیاقت چنین پشتیبانی ای را از سوی مردم دارند. بازی های آن ها آنقدر خوب هستند که مردم دوست دارند پولشان را برای آن ها خرج کنند. باید سعی کنیم که مردم با اشتیاق بیشتری بازی های Capcom ،EA و یا Activision را خریداری کنند.

GI: به تازگی اتفاقی درباره بازی Street Fighter X Tekken افتاد و آن هم این بود که مضامینی که برای DLC بازی در نظر گرفته شده بود، در خود بازی قرار داشتند. چه توضیحی برای این موضوع دارید؟

اسونسون: من از مشکلات ساخت بازی، بیشتر از سایرین باخبر بودم. آروز می کنم که کاش این کار به شکل دیگری صورت می گرفت. اینکه برای مضامینی زحمت می کشید و هزینه صرف می کنید و خریداران نمی توانند از آن ها استفاده کنند، واقعاً دردناک است. باید با این موضوع بسیار احساسی برخورد کنید. ما باید استراتژی هایی خودمان را اصلاح کنیم.

GI: آیا می توانیم به این موضوع امیدوار باشیم که بازی Ace Attorney: Investigations 2 در آمریکا نیز عرضه شود؟

اسونسون: درباره این بازی هنوز تصمیم گیری نشده است. نمی گویم که این اتفاق هیچگاه رخ نمی دهد، اما این موضوع را تأیید هم نمی کنم.

GI: آیا می توانید درباره این موضوع توضیح دهید که چرا عمل ترجمه و عرضه یک بازی برای سایر قسمت های دنیا اینقدر سخت است؟

اسونسون: دلیل خاصی برای این موضوع وجود ندارد. در بسیاری موارد کمبود منابع بومی باعث می شود که این کار صورت نگیرد. بعضی وقت ها منابع مالی باعث این موضوع هستند و تیم سازنده نیز مشغول ساخت بازی های دیگری می شود. میلیون ها دلیل برای این کار وجود دارند. به هر حال مردم بازی با کیفیت می خواهند.

GI: پس Capcom با این موضوع مشکل دارد. به هر حال هنوز مردم مشکل املایی در بسته بندی بازی Resident Evil: Revelations را به یاد دارند. حتی در بازی و بسته بندی بازی Asura’s Wrath نیز این موضوع دیده شده بود. Capcom اسم کمپانی سازنده بازی Steel Battalion را نیز در یکی از تریلرهای منتشر شده برای آن اشتباه نوشته بود. چه خبر شده؟ چرا این اتفاقات رخ می دهند؟

اسونسون: درباره بازی Resident Evil: Revelations، آنقدر بسته بندی بازی توسط اشخاص مختلف تأیید شده بود که نمی توانم آن ها را بشمارم. Nintendo of America ،Nintendo in Japan و ESRB بسته بندی این بازی را تأیید کرده بودند. نمی دانم این مشکل از این کمپانی ها بود یا از بچه های ما در ژاپن. حتی نمی توانیم از این بابت از بازیکنان معذرت خواهی کنیم. اتفاقی رخ داد که ما از بابت آن خوشحال نیستیم. هم اکنون یک تیم جدید در خارج از کمپانی برای این کار تهیه کرده ایم که بسته بندی های نهایی را مورد بررسی قرار می دهند. من اطمینان دارم که این مشکل را دیگر مشاهده نخواهید کرد. تنها 90 هزار نسخه از بازی RE: Revelations با این مشکل راهی بازار شدند. اگر این نسخه را خریداری کرده اید، به ما پس بدهید و یک نسخه Special Edition از ما بگیرید.




طبقه بندی: اخبار بازی ها، اخبار بازی های pc، اخبار بازی های xbox360، اخبار بازی های ps3، مصاحبه با نویسندگان و سازندگان بازی ها،
[ پنجشنبه 24 فروردین 1391 ] [ 09:35 ق.ظ ] [ rezab2 ]
.: Weblog Themes By GamezModern :.

درباره وبلاگ

سلام.من رضا سیدی هستم.امیدوارم از مطالبی که براتون می گذارم خوشتون بیاد.اگه درخواستی داشتید در قسمت نظرات بنویسید.با تشکر
مدیر وبلاگ:رضا سیدی
موضوعات
فروش بک لینک طراحی سایت